Aj aj aj aaaaaaj, säger jag bara..!

Tjabba, tjena och hallå!

Nu har man strosat på stan och varit och handlat..!
Mysigt, mysigt..!

Efter många om och men så fick Fredrik mobilen upplåst...
Så nu har han min gamla...
Han sitter och väntar på att få ett sms eller att någon ringer...
Hehe..!

Åh, man får inte glömma att jag hittade mig en kjol..!
Yeeeeeeh..!
Den var inte hel svart heller!
Grå med svarta rutor... Inte dumt va?!
Blev några hårsnoddar med...
Sen höll jag mig med shoppandet...
Har tagit ut pengar till räkningar, så de är lite tomt på kontot tills lönen kommer...
De är alltid roligast att gå på stan då man har intalat sig att inte köpa nå, då hittar man som mest..!
Hehehe..!

Nu känns de som om man bara vill slänga sig i soffan och pilla naveln...
De ska bli så skönt..!

Jag hade intalat mig själv imorse att jag skulle ha stövlarna idag...
Tjurig som man är så tog man dom...
Aj aj aj aaaaaaj, säger jag bara..!
Skavsår, men inte lika mycket som jag trodde..!
Faktiskt en av de enklare skorna att gå in...
Men jag är inte van med så höga klackar...
Så jag är lite smått öm, men i slutet kom jag in i de hela...
Man kan då inte säga att man går fort...
Men de kommer..!
Fredrik små retades hela tiden... Han är så söt när han tror att han är rolig..!
Men de var inte jag som gick i en jacka med prislappen hängandes ut..!
Hehehehe..!
De man inte vet mår man inte dåligt av..!

Fredrik bjöd på en romantisk frukost/lunch/middag på Donken..!
En mjukglass från Maxi, eftersom glassmaskinen var trasig på Donken, fick man med...
Men man glömmer alltid bort hur kladdigt de är..!
Är huvut dumt får kroppen lide..!

Neh neh neh..!
Man kanske ska vidare..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0