Aja, de får ske de som sker..!

Morrn morrn..!

Nu har man fått en ganska god natts sömn..!
Men jag kan inte förstå hur de ska vara så svårt att somna?!
De slutade med att jag tog mej en dusch..!

Jag har inte pratat än, så jag vet inte hur jag låter...

Vad ska ske idag..?
Jag ska på jobbet och ordna med schemat...
Får jag inte tag i Marita så vet i rackarns om jag tar bort mina plus och minus timmar...
De finns juh en chans att jag inte får jobbet och då är de juh onödigt..!
Neh, nu börjar man oroa sig igen!
Suck!
Aja, de får ske de som sker..!
De jag kan göra är att skriva två rader...
Eller skriva lite ändringar på raden under...
Då får man juh se hur de ser ut den 4 sep på schemamötet..!
Aja, jag får fara och pyssla..!
Alex slutar idag..!
NEEEEEEEEEH!
De vill jag absolut inte att hon ska!
Trodde att vi skulle jobba tillsammans nästa helg..!
ÅåÅ! Men men, hon ska tillbaka till skolbänken..!

Neh, om man ska ta och sminka sig och fara...
Få de bortgjort..!

Pice Out..!

// Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0