Detta är ohälsosamt..!

Jaha..!
Dagen tickar iväg...
Vad har man gjort?
Inget och skönt va de..!

Ortoligt nog så ringde pappsen nyss..!
Han gjorde sin månadsrapport om Magnus...
De var bra med Magnus och då är de bra med pappa..!
Han måste nog snart skaffa sig en hobby..!
Första han frågade då han hörde mig var om jag var sjukskriven...
Hans röst lät mindre nervös när jag sa att jag har semester...
Han höll med att de var lika bra att passa på att vara sjuk nu..!
Pappa i ett nötskal...
Och folk undrar varför jag blev så konstig..
Hehe..!

Nu har man vunnit igen..!
Ska nog sluta gå på tradera...
Detta är ohälsosamt..!
Ta de en dag i taget..!
Haha..!

Neh neh..!
Har en surrande karl vid datorn brevid..!
Ska kolla varför han  je så glapp..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0