Haft mycket att tänka på, fast ändå inte...

Vaknade av: Öj, Ragge vi har fått berv i brevlådan! Neeeeh faaaan!
Då blir man så nyfiken att man inte kan hålla sig..!
Hehe, de var mamma...
Hon hade hittat mer sedlar...
Vågar inte säga att de inte sedlar han ska ha...
Men jag kan juh ta dom..!
Sötmamma..!

Solen skiner!
Otroligt..!

Idag blir de att fara till Umeå...
Iallafall under dagen...
Får se om Fredrik hänkar eller om han ska vara hemma...
Allas bilar är då på gården, så han kanske vill stanna och hålla dom sällskap...
Jag ska då in!

Har sovit nada inatt..!
Haft mycket att tänka på, fast ändå inte...
Många saker kan man juh inte göra något åt, bara vänta och se hur resultatet blir...
Sen har vi virkningen/stickningen...
Har halvt bestämt mig, får kolla hur de ser ut...

Tänk om man fick vara klar någongång, så man får börja köpa möbler...
Suck, den dagen kommer väl någon gång..!

Neh, ska slänga mig in i duschen...
Hoppas på att de finns nå varmvatten!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0