Hmm, vad händer och fötter idag då?

Morrn morrn..!
Efter en konstig dröm så har man vaknat..!
Rätt så skönt de..!
Inte roligt att bli förföljd av en fästing..!

Vi skulle mys-pysa framför några filmer igår..!
Hann bara komma in på den första så börjar Fredrik snarka..!
Lill-sötingen..!

Hmm, vad händer och fötter idag då?
Ska dammsuga, bädda sängarna sen kommer juh Lena, Daniel och William och ska sova över..!
Yeeeeeeh..!
De ska bli kul..!
Jag och Fredrik ska krypa ner i soffan, medans de tar sängarna..!

Hoppas att vädret håller sig, så man kan grilla...
Annars får man bara grilla inne..!

Mumma mumma..!

Neh, ska kanske rata vidare..! Hinner juh vara inne här mellan varven..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Nu har jag avslutat min designtävling som du har deltagit i, vinnaren kommer att presenteras på min blogg alldeles snart. Blir det inte du som vinner så kommer det komma en ny designtävling redan idag som du är välkommen att delta i :) Så håll utkik på min blogg.

2008-08-10 @ 11:04:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0