Imorgon är de att bära eller brista..!

Nu har man legat och ratat sig och glömt världen utanför..!
Rätt så skööönt..!
Vi har bara degat och sett på film, enda gången idag man inte har tänkt på jobb...
Villket är härligt...
Underligt att efter sex år tillsammans att man fortfarande har de stunderna...
Men nu är man tillbaka i verkligheten...
Går inte att gömma sig i Fredriks armar för alltid, även om de skulle vara himla frestande..!

Imorgon är de att bära eller brista..!
Fy fy fy fy fy..!
Med min tur så står man där utan plats...
Få vara på bemanningen och ta allt rat...
NEH!
Ska inte älta på om detta en gång till!
Jag kan inte göra så mycket!
Sker de så sker de!
De är bara att ta sig i kragen och göra de bästa av situationen!

Nu har jag kollat Nordmalings hemsida ett X antal gånger idag..!
De finns inga jobb...
Mer kan man inte göra!
Jag skulle kunna göra allt för att få vara kvar där jag är...
Men finns de inte tid åt mig, så kan man inget göra...
Men vi är inte riktigt där än...

Aja, nu ska jag tänka på nå roligare...
Hmm...
Jadu....
Roligt...
Kommer inte på nå...
Hehe...
Dagen bidde inte så degig som jag hade trott..
De var då skönt..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0