Känner mig som en tiggare..!

Jaha..!
Då har man bitit i de sura äpplet och farit och duttat på med schema...
Fick ihop de, fast med min tur så blir de ändringar..!
Aja, har nog inte tid där nå längre tag...
Inget man kan göra...

Vad har man duttat på med annars...
Tvättat och lagat mat...
Fredrik önskade sina piroger och de fick han..!
Mumma var de..!
Har till imorgon med...
Man ska inte vara dum..!
Hehe...

Meeeeeeen..!
Snart slutar Alex..!
ÅåÅÅ! Och Bättan ska överge mig för holmsund...
Inte nog med de så har Johanna hittat nå i Umeå...!
Saknas bara att Marie ska flytta med..
Då går man verkligen in i väggen..!
Folk drar från Nordmaling och jag drar till Nordmaling..!
Oj oj oj, inte bra..!
Hehe..!
Jag i ett nötskal..!

Neh neh.. Har kastat in ännu en tvätt...
Ska kolla om de finns nå att dutta på med så man får tänka på nå annat ett tag..!

Har nästan glömt bort...
Fredrik har nu börjat samla på mynt...
Så vi bytte idag, Markus fick kolla på våra medans vi fick kolla på hans..!
Hittade två som vi behövde..!
Alla där ute!
Har ni en enkrona, femma eller tia från 1996 kan ni skriva en rad..!
Känner mig som en tiggare..!
Hehehe..!

Neh, man kanske ska kolla apan och sen kila..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0