Känns som om man har bestigit ett berg..!

Jaha..!
Nu je ne gjort..!
Pratade med Marita innan...
Hon sa att jag skulle lägga schemat så att plus timmarna är borta...
99.99% säkerhet med att de är ett nytt jobb för min del...
0.01% att de blir bemanningen..!
Men oddsen har ljugit förr...
Skulle inte förvåna mig att de är bemanningen nästa..!
Jag har då gjort allt som står i min makt..!
Mer kan man inte göra..!

Fick då prata av mig med Alex en sväng..!
Fast man höll sig på avstånd, kände mig som en smitt-risk!

Jaha...
Denna fem veckors period jobbar man 123 timmar...
Brukar jobba 130...
Hade 7 härliga timmar att ta bort..!
Med många om och men och en stor hjälp från Alex fick man till de..!
Så nu je ne klart!
Får se om de går igenom på torsdag..!

Skit svårt att lägga då de är nya tider..!
Inte lika mycket valmöjlighet nu som de var då..!

Neh neh.. Nu ska jag sluta älta igen..!
Ska tänka på nå annat, de är inte upp till mig..!
Så...
Ska lägga mig i soffan och vila...
Känns som om man har bestigit ett berg..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0