Kanske de är för att ingen kan ringa på helger...

Hehehehe..!

Vi satte på en DVD för att mysa, slutade med att bägge somnade...
Så nu har man tagit igen lite sömn...
Undrar om man får sota för de inatt...
Men men...
Gött var de..!

De är så härligt att kunna slappna av...
De var längesen man var så här avslappnad...
Kanske de är för att ingen kan ringa på helger...
Men ingen så menar jag Marita...
På veckorna finns de en chans att hon kan ringa och säga:
"Tyvärr, du fick de inte... Du blir förflyttad till bemanningen..."
Fy fy fy..!
Så skönt att ha söndag, varför kan de inte vara söndag en vecka..?
Hehe...

Neh, nu ska jag gå och spela in min darling..!
Gordan Ramsy!
Och sen måste jag sätta mig på tradera och kolla om jag vinner...
Har en eller två som går ut kl 20...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0