Men mycket var nog sällskapet..!

Lyckat lyckat lyckat..!
Är så nöjd med dagen..!
Kunde inte ha blivit bättre..!

Började med stan, hittade ett hårspänne och ett halsband, Fredrik shoppade loss på en jacka och T-shirt...
Sen blev de Max, mummade i sig en Fajiti-sallad...
Sen anlände vi till utställningen..!
Mycket roligt kan jag gott säga..!
Men mycket var nog sällskapet..!
Han gick som en kinesik-turist med kameran i högsta hugg..!
Sött sött..!
Jag gick omgring med min nalle och var så nöjd så..!
Får lägga in bilderna från nallen först, sen får jag sätta mig och dutta in kamera bilderna på datorn..!

Hehe, efter många om och men så fick jag min sexiga lilla figur..!



Visst är han het?!
Min min bara min..!
50 kr fick man en bild... Tog kort av bilden...
Den riktiga är så mycket finare, men den är bara för mina ögon..!
Hehe..!

Man kan gott säga att utställningen var värd sina 300 kr (150/pers.)..!
Även fast man inte är så himla insatt så var den rätt så läcker ändå..!

Neh, nu ska man fixa in nalle-bilderna hit...

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0