Min lilla Jedi..!

Morgonstund har guld i mun...
Tur att man har borstat tänderna..!
Hehe..!

Vad ska ske idag då?
De vet bara gudarna..!
Om vi inte ska fixa bilen så blir de troligast att fara till Umeå...
Fredrik kraxar om bio, men denna gång ska jag inte ge med mig..!
Så de så!

Imorgon får man börja plaska..!
De känns skönt, då ska man sluta med chips, godis och drika..!
Har varit myyyyyyycket slarvig...
Men man har ju semester..!
Hehehe..!

Attans, jag glömde att se när jag började igen...!
ÅååÅ!
Aja, de löser sig, måste nog dit en gång till med schemat...

Fredriks Traderamania har blivit värre, tur att han är så kass så han aldrig lyckas vinna en auktion..!
Hehe..!
Alltid någon som lyckas ta honom i sista sekund..!

Jag är sugen på att få tag i ett Super nintendo..!
De skulle vara skoj..!

Vad ska man göra om de inte blir Umeå idag då?!
Hmm, ja.... De var en bra fråga...
Får väl  dutta på här hemma...

Neh neh, nu ska jag ta ett allvarligt snack med karl...
Drömde om han i natt...
Min lilla Jedi..!

Hehehe..!
Kommer aldrig få nog av denna bild..!
Bara att ni blir vana..!
Hahaha..!

Neh neh neh..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0