Mmm, JAG!

Tjohoo!

När man äntligen var klar och skulle stoppa ner lapparna i lådan tror ni inte att jag hittade fler?!
Tyckte att jag saknade några..!
Men men, har duttat och duttat så nu är de bara fyra kvar...
Tror jag iallafall..!
När de är gjorde kommer den stora frågan hur jag ska sätta ihop dom...
Några förslag?

Vi var ute med vovvaran på gården..!
Så mysiga de är...
Lillan sprang i en cirkel mittemellan Ronja och Marias katt...
Hon försökte få någon av dom att leka med henne...
Ronja offrade sig efter många om och men..!
Sötingarna mina!

Fredrik sitter som vanligt på Tradera...
Fick hem mynten som han hade lagt ett bud på...
Vem tror ni satt mest och dutta?!
Mmm, JAG!
Aja, nästa gång ska jag försöka låta bli...
Men de är så svårt..!
Han ta ju inte tag i de hela!
Hehe..!
Jag lovar att inte lägga mig i nästa gång han får hem en påse med mynt!

Trött och slut utan att ha gjort nå..!
Säg inte att man börjar bli sjuk..!
Blir till att ta de lungt..!

Neh neh...
Ska kolla om de finns nå att göra..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0