Neh, ska drutta vidare..!

Man vaknade precis i tid till reprisen av Våra bästa år..!
Eller iallafall andra gången..!
Vaknade vid sju-tiden, men la mig igen..!
Skööööööönt var de..!

Dagen har inga planer...
Ska kolla om vi har nå varmvatten så man kan hoppa i duschen...
Kändes nödvändigt igår kväll, men en kalling ville jag inte ta..!
Hehe..!
Annars får man bara ta håret...
Hmm, nu har man börjat bli rastlös..!
Redan nu?!
Oj oj oj, hur ska denna dag sluta..!
Jag sak dona på och hålla mig i arbete så man inte klättrar på väggarna..!
De är sådanna gånger man önskar att man bodde i Umeå..!
Kunna dona på på stan skulle sitta skönt..!
Men på andra sidan så ska jag inte spendera så mycket mera pengar..!
Hehe..! Inte lätt..!

Neh, ska drutta vidare..!

Pice Out..!

// Emma


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0