Så, de är 99.9% säkert att jag får de..!

Yeeeeeeeeeh!

Nu har jag ringt och snackat!

Så här ligger de till...
Hon sa att de skulle nog bli så...
Hon skulle ha ett sista möte med karl i veckan..!
Inskolningen skulle nog ske i mitten av september och att man skulle börja i oktober...
Oj oj oj, se fort allt gick..!
Sen sa hon att komptiden följer med mig, men + & - tiden måste jag ta ut...
D.v.s. att jag tror att jag har 4 eller 6 timmar som ska bort denna månad...
Måste in och lägga om schemat..!
Hon sa att de enda som kommer att skillja månadsmässigt är att jag kommer få mer lön...

Så, de är 99.9% säkert att jag får de..!
Känns skönt de..!
Men de är endå 00.1% att jag inte får de...
Snacka om att se glaset halv tomt..!
Hehe..!

Nu är de bara att vänta och se...
Tänkte prate med Marita innan jag ändrar så mycket i schemat...
Ta bort + & - tiden i onädan är inte så bra..!

Neh neh...
De känns som en sten har lyfts från mitt hjärta, behöver nog inte oroa mig lika mycket längre..!
Så jag behöver inte gnata på om de här heller..!

Hmm, vad är de för dag idag..?
Ah, fredag...
Hmm, har inga planer... Man får se vad som händer och fötter..!

Nu vet jag när jag börjat jobba igen...
Den 4 september..!
Så de är en torsdag...
Jag börjar med ett så tufft pass!
En T-tur (13-16)!
Hahahaha!
Men fredagen kör jag igång på riktigt!
Yeeeeeeeh!
Tror jag iallafall..!
Hehe..!

Neh, nog om jobb!
Jag har semester!
Whoppidoo!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0