Slås om bädden..!

Dilemma dilemma..!
Nu har man äntligen hittat rätt väska att ta med sig, sen har man fått packa ner Fredrik kläder efter många om och men..!
Fredirk tycker att jag ska ta med mig mina diamantörhängen som jag fick av honom..!
Men de vågar jag då inte..!
Tänk om jag tappar eller glömmer dom..!
Dom har de så bra i asken sin..! De får komma ut på en runda sen..!

Mitt dilemma är vad man ska ha med sig för halsband..!
Tänkte sätta gränsen för två..!
Och jag har som två som man kan tänkas tappa..!
Aja, de löser sig..!

De jag har hunnit göra sedan jag skrev om Fredriks prutt...
Ja du..!
Stickat (t.o.m klart en lapp, ligger nån dag före i planeringen) medans Fredrik har spelat och packat medans Fredrik har spelat..!
Ni kan vara lugn..!
När jag stickade körde han 8-bitars och när jag packade så hade han flyttat sig från sängen till datorn för Diablo..!
Han är bara för go..!

Varför ska de vara så svårt för karlar att packa i tid?
Han kan juh ta kläder ur väskan... Mer ordning där än i garderoben..!
Hehe, han kommer nog fram till de sen..!

Har två små kelgrisar nedanför mig..!
Slås om bädden..!
Sött sött..!

Neh, nu ska jag rata vidare..!
Ska kolla om filuren där borta vill hitta på nått eller om han ska fortsätta vara parkerad..!
Haha..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0