Ja, de började på F, har ett I, två T:n och slutar på A...

Börjar man dagen med en lektion så ska man avsluta den..!
Se och lär..!



Man minns hur man väntade på att Farbror Frej skulle komma..!
Sen minns man hur jag och Micke försökte hitta på egna...
Men den linjen behöver vi inte gå in på..!

Vann två bud på Tradera...
Så snart får jag hem lite sedlar...
Jag går mot strömmen och satsar lite på sånt istället...
Men vet i rackarns om de blir nå mer..,

Jag har tagit de lite lungt på virk-fronten...
Jag tyckte att jag hade fått till de så fint...
Men då kom Fredrik och sa att de såg ut som en...
Ja, de började på F, har ett I, två T:n och slutar på A...
Då tappar man suget...
Men jag satt och kollade på filten då jag såg på HK...
Jag tyckte de var sött som jag hade gjort...
Bara Fredrik som har en vild fantasi..!
Så jag får fortsätta imorgon...
Man behöver då inte säga de till folk, så tänker de inte på de..!
Undrar hur stor en barnsäng är...
Spjäl-säng...
Kanske blir ett snyggt överkasst...?
De låter som en bra idé!
De bästa ideérna får man själv..!
Då är de bara att virka klart mina "F"-or, fästa tråd och sy kanten runt och sen he upp på vinden i väntan på förökning..!
Eller om Lena hinner med en till före, kan juh hon få...
Ahhhhh...
Jag sydde juh en overoll åt Wille...
Hon ville ha en utan ben, bara en påse...
Den var jag nöjd med...
Hehe..!
Att man inte gjorde fler när man liks var igång..?
Aja... 
Man får se vars man slutar...

Åh Åh Åh!
Skit bra avsnitt av HK!!!
Hoppas att Bonnie vinner... Men jag tror då inte de...
Rock har några ess i ärmen..!

     

Men men, bägge förtjänar de..!
Det är nog störst chans att Rock kammar hem de..!
Förra gången var de en tjej som vann...
De har en tendens att bli varannan, så de är en grabbs tur...

Hmm, undrar om man får med Fredrik till sovrummet nu...
Är som sugen att forsätta där vi lämnade de...
Den var juh KUNG...
Synd nog så är de svårt att hålla sig vaken då andra ligger och sussar...
Håller på att se en film om Hitler...
Synd bara att den är på tyska.. Man måste koncentrera sig för mycket...
Sen är den 5 timmar...
Inte en enkel visa de inte..!
Värt ett försök..!
Annars her jag igång den själv..!
Så enkelt är de!

Neh neh..!
Man ser väl om man tittar förbi en gång till...

Pice Out..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0