Vinnaren av middagen är:

Hej hej och åter hej..!

Nu har man varit i farten hela dagen..!

Var på Nolia (loppis), stan, mormor, hälsat på syster-yster och Maxi..!
Haft de suveränt..!
De är juh lugnet före stormen..!

Fredriks loppis idé var inte så dum..!
Hittade ett halsband 160 kr, prutade ner de från 190...
De var inte beganat, hon gjorde tydligen och sålde...!
Mycket fint..!
Fredrik fann sig en liten Buddah!
Sen vart de stan...
Hittade inget, vart snål igen..!
Vi myste till de med att gå och äta en tacobuffé på, tror de heter, Star..!
Mumma!

Sen ringde mammsen och sa att hon var hos mormor, så dit for vi..!
Sen tog vi med mamma och våldgästade syrran, så man har lekt i sandlådan med Wille..!
2 år och redan utan blöja..?
Underbarn..!
Hehe..!

Sen ville modern på Maxi, passade på att strosa på Lindex..!
Där fann jag kjolen jag hade tittat på i Ö-vik..!
Var bara ett måste att köpa!
Så de bidde den och en tröja..!
Mumma de med..!

Hem med mamma och sen hem med oss..!
Slitit med ett kort åt Markus som fyller år imorgon, Fredrik hade tänkt att bara stoppa i ett kuvertt...
Men de är ju roligare att göra lite fint..!
Jobbigt då de bara önskar sig pengar...
Inge kul att inte få slå in..!
Hehe..!

Åh, måste bara berätta vad man fick uppleva då man satt i bilen och väntade på Fredrik på Jula!
De var en karl som hade köpt en "golvslip", kartongen var rätt så lång och rätt så fyrkantig..
Han öppnade skuffen och stoppade in den...
Bilen var alldelens för kort, han kunde just så pass stänga luckan...
Och då låg kartongen rakt igenom hela bilen, dvs den rörde både fram och bakrutan!
De var så skoj, han var så stolt att han hade fått in den, men när han upptäckte att han inte kunde se något åt höger så varade de inte så länge..!
Han öppnade skuffen och stog och tänkte...
När han skulle börja dona på med den igen kom tjejen hans med fem pack flyttlådor..!
Efter många tryckningar fick de in dom på slipen!
Bilen var just så pass så bred..!
Hon var nöjd och stängde skuffen och satte sig på sin plats...
Då han kommenterade att han inte såg nå höger, började hon tänka...
Jag satt och försökte hålla mig för skratt...
Hennes kommentar var att de kanske inte var så bra att ha köpt en så liten bil (bilen såg rätt så ny ut)...
Han bara suckade och öppnade skuffen igen...
Hon gick ur för att hjälpa till..!
Vid detta tillfället kom Fredrik..!

ÅåÅ! Jag skulle gärna vilja se hur de löste de..!
Tur att de inte var en själv..!
Hehe..!

Nu har man vunnit sig en middag..!
Jag och Fredrik slog vad..!
Vann Bonnie skulle jag bjuda honom...
Vann Rock skulle han bjuda mig..!
Yeeeeeeh!
Han fick såklart välja först, annars skulle nog jag också välja Bonnie, men tur nog så fick jag Rock..!
Men jag hejjade på Bonnie!
Bägge gjorde de super bra!

Men vinnaren på HK 2008 är:


För er som inte förstog de..!

Vinnaren av middagen är:


Yeeeeeeeeeeeeeeh!

Coolt coolt!

Hmm, Fredrik kom hem med ytterligare 20 filmer idag!
Oj oj oj, det är typ ½ meter som ska få plats!
ÅåÅÅÅÅåÅ!
Vad ska man göra åt honom!
Han är som en hamster!
Aja, han måste juh få sitt roliga han med!

Neh neh..!
Ska drutta en stund på internet..!

Kolla om man hittar några gamla serier som man såg på då man var liten..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0