Skulle återkomma senare..!

Hoj hoj..!
Nu har man varit och ratat på stan..!
En rätt så onödig tripp, fast den var då mysig..!
Fredrik fick nå annat att tänka på och jag fick handla smycken..!

Han försökte låsa upp mobilen, men de godde inte så himla bra...
Skulle återkomma senare..!
Jag jagade min Samsung u600 med de godde inte heller så bra..!

Aja, fick då köpa mig ett fisk meal på Mias..!
Mumma..!

Vi for på graven på vägen in...
Jag har nog inte insett de hela än...
Människan är dum, eller så är de bara jag..!
Har fortfarande inte heller fattat att Is-Dora är borta...
Som allt annat så går livet vidare..!
Tragiskt men sant..!

Neh, ska prata om nå roligare..!
Jag ska skicka upp Fredrik på viden så han får ta ner reseväskan..!
Den här tiden på söndag går vi nog en långpromenad med vovvarna för att sedan brumma!
Yeeeeeeeeeeeeeh..!

De blir nog att vi far på släktträff imorgon..!
Ser då så ut nu... Men saker och ting kan fort förändras..!
Undrar vad man ska ha på sig..?
Ska då iallafall ha mitt nya armband, den saken är klar..!
Orkar man platta håret??
Neeeeeeh..!
Orka..!
De kommer bara krussa sig ändå..!
Man blir inte vackrare för de..!

Mina naglar överlevde jobb, bil och mycket annat..!
Men p.g.a. Fredrik så verkar en snart ge upp..!
Men ska försöka ha kvar den tills man har varit, sen får man väl återgå till sitt vanliga jag, med korta fula naglar..!
Ingen som vill byta?
Tar gänrna ett tiotal långa naglar..!

Jag vet att jag har skrivit de här mycket..!
Imorgon SKA jag på systemet..!
Hoppas man får visa legg, annars får man juh skämmas..!
Nog för att man tycker man har blivit gammal, men andra behöver juh inte se de..!
Hehe..!

Neh, nu ska man kanske sluta rata sig och återgå till att göra ingenting..!
Hmm, vad ska man göra?
Aja, de visar sig..!
Jag kommer säkert rata mig mer här innan kudden ropar mitt namn..!
Hehe..!

Neh..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0