Jag kanske har fått en fast tjänst...!

Jag vaknade för en halv timme sen?!
Jag har då aldrig sovit till 11.30 förr..!

Yeeeeeeeeh!
Fast, de kan juh bero på att man har sovit som en kratta..!
Drömt om dom där j*vla mynten..!



Oj oj oj..!
Vaknade till på morgonen vid sex...
Låg och tittade på sötnosen...
Plötsligt fick han senadrag...!
Jag tog tag i foten så han fick trycka, de gick över, han kollade på mig så: "Öh.." sen vände han sig om och snarkade..!
Han var så söt..!

Nå, vad ska ske idag då?
Hoppas verkligen att Yngve kan ta bilen..!
Men idag blir de nog bara att slappa...
Pilla naveln och se om man orkar ta ett städryck...
Fast, de kan man juh göra imorgon med..!
Hehe..!

Åh fy åh fy åh fy..!
Chefen ringde..!
Jag kanske har fått en fast tjänst...!
62 eller 63 % natt..!
D.v.s. 14 nätter på 6 veckor..!
Så långt lät de bra...
Men de kruxiga är att de är i Gräsmyr, men de ska nog gå att ordna..!
Hon sa att hon hade rekomenderat mig...
Hon som jag kände nog på sig att de inte fanns så mycket tid att ge/ta på Udden/Skäret A...
Speciellt när 75:arn kommer tillbaka från barnledigheten...
Så man har nog inget val än att tacka ja...
Trivs man inte så är de bara att söka undertiden...
Men de är skönt att ha ett fast jabb och inte behöva oroa sig hela tiden...
Nu kanske man vågar ta till sig och slippa lägga 5 helger (på 5 veckor) bara för att få den tid man behöver..!
Yeeeeeeeeeh!
Känns skönt...
Men jag får veta hur de blir idag...
Så man får väl hålla tummarna..!
Med min tur så får jag de inte..!
Men men...
Då blir de väl att vara på bemanningen ett tag...

Neh neh..!
Jag ska ringa mamma och skvallra..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0