Pinsamt pinsamt..!

Morrn morrn..!
Solen skiner och fåglarna håller sig borta från fönstret..!
Vad mer kan man begära..?
Hehe..!

Umeå, för hela slanten blir de..!
Som jag har gnatat på om de..!
Men nu ska vi in..!
Om nu inte Fredrik har fått för sig nå annat..!

Dagavild är man..!
Vill ha de som söndag, men de är väl bara torsdag?
Eller..?
Måste kolla på text-TV eller mobilen..!
Hehe!
Spelaroll gummiboll..! Man har juh semester..!
Yeeeeeeeeeeh!

Inatt blev de en normal sömn dosering för min del..!
Inte dumt, inte dumt alls..!
Fast de känns i axlarna, har nog legat som en korv..!

Vad ska man jaga idag..?
Hmm, få se..!
Är som sugen på att hitta en kjol...
Man får hålla tummarna..!

Hmm, varje gång jag och Fredrik tjaffsar så tar han alltid upp "våran dikt"...
De är juh bra, men man tycker juh att han ska kunna den efter sex år..!
Hehe!
"Ensam är starkt, men för min del insett, gäller två..."
Så svår är den inte..!
"De sägs att ensam är stark och kanske är de så,
men jag för min del har insett att för mig gäller två.

Att vi två har fått varann kommer alltid att glädja mig
Och därför vill jag säga: Jag älskar dig"
Men jag har mina aningar att han fejkar så man rabblar upp den och sen börjar prata om när jag gav den till honom..!
Våran första alla hjärtans dag tillsammans..!
Han gav blommor, choklad, halsband och sen körde han mig till skolan...
Jag skickade ett kort som jag hade köpt med posten och i de så låg två triss lotter...
Jag hade typ skrivit, hoppas du vinner en resa...
Pinsamt pinsamt..!
De var juh inte meningen att vi skulle träffas den dagen..!
Så jag tyckte att man var smart..!
Sen hade man juh inte varit ihop så länge..!
Aja, han har då kvar de... Ni kanske har insett att han inte vann nå på lotterna..!
Hehe..!

Neh, man kanske ska sminka sig..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Melissa

svar; haah tack D:

2008-08-14 @ 09:09:14
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0