De är upp till gudarna..!

Nu är de klart!
Den bästa vann!
Synd bara att inte Cris fick visa istället för Rami..!
Är sååååå nöjd..!



Jippiiiii!
Nu gäller de bara för Bonnie att vinna HK på söndag!



Ååå, får massage..!
Skööööööööönt!

Tössade ut på en promenix innan Projekt Runway..
En väldigt kort en...
Kallt som bara den, även fast jag hade halsduk...
Men de var mysigt ändå..!

Neh neh... Pinka och gå och lägga sig...
Hmm, inte riktigt...
Lägga sig och se på en DVD...
Ska bli KUNG!
Har hållt mig från sängen idag och inte låtit förkylningen vinna!
HA!

Åååå! Tydligen hade jag vunnit en auktion på Tradera igen..!
Detta var bara en sympati-budning...
Trodde att de skulle fara iväg mot slutet... Men icket..!
Aja...
Allt är bindande...
Ska försöka hålla i fingrarna och inte buda på så mycket mer...
Har några som jag leder som får gå ut, sen ska jag lugna mig..!
Jag lovar..!
Jag har blivit värre än Fredrik..!
Och då är de farligt!
Sen blir de värre då man är sjuk och uttråkad!
Långtar tills den dagen jag snytit mig för sista gången..!
Eller iallafall till den dagen jag kan snyta mig..!
Hehe..!

Visst är de roligt att läsa?
Antingen är de snor, virkning, tradera, bråk, ångest för jobb eller så har man bara allmänt tråkigt..!
Detta blir väl rätt så enformigt..!
Ska försöka att inte gnälla så mycket!

Hehe, just nu så kommer världens stönande från vardagsrummet/köket..!
Inte som ni tror, så roligt har vi inte här ute..!
Men vi har på volym 31 och Sex and the City är igång..!
Ni kan bara tänka er..!
De saknas bara lite knakande så tror de nå där nere..!
Men sånt gör inte jag... Jag är en snäll flicka som aldrig gör nå dumt...
De får ni då höra om ni frågar min far..!
Se så väl han känner mig..!

Från de ena till de andra...
Duttade dit pengar till mitt sparande igår..!
Var rejält chockad hur mycket jag hade fått ihop på bara åtta månader..!
Men 500 kr i månaden drar fort ihop en summa..!
Sen har man lagt dit lite extra nu och då..!
Men att jag hade avvarat 3500 hade jag inte ens tänkt på..!
Men de blir väl så när jag intalat mig att jag endast får lägga dit 500 lappar...
Så om jag väl ska lägga dit extra så fick de juh lov att bli en femhundring..
Smart va?
Hehe..!
Suveränt tycker jag..!
Då saknar jag bara 7500 så har jag nått mitt mål..!
Ni kan juh bara gissa vad jag tänker göra för pengara?!
Hehehehe..!
De får bli en hemlighet än så länge..!
Iallafall så länge jag kan hålla den..!
De brukar varijera..!
Tänk om man kunde vinna så man redan var i mål..!
Men men...
De är upp till gudarna..!

Ronja klumpade till sig igen..!
Fredrik kastade en leksak och när hon skulle komma tillbaka med den, så hoppade hon in i bordskanten..!
Lill älsklingen..!
Men som tur är så är hon hårdhudad som sin matte, så hon klara allt..!
Allt som krävdes var lite extra kel..!

Neh neh...
Ska kolla om  man får med sig karl..!

Pice Out..!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0