Men jag har drägglat efter några ett antal år nu..!

Tjhooohupp..!

Nu nu nu..!
Dagen har varit underbar..!
Fick testa mina kunsakper i Bowling...
Gick väl rätt sådär..!
255 kr för en unka timme?!
Vars har världen tagit vägen..!
Sen tycker man att de tar längre tid att få upp och ner käglorna..!
Men men..!

Sen bidde att bli bjuden på grillning..!
Mumma..!
Druttade iväg till mammsen och satte sig vid ett dukat bort..!
Inte dumt va?!
Gotta gotta..!
Grillat och cider, finns de något bättre??
Hehe..!

ÅåÅåÅ!
Sen efter de gjorde jag nog ett stort misstag..!
Skulle in på OBS och handla...
Gick förbi skoavdelningen och tänkte bara för kul pröva ett par stövlar...
Brukar vanligtvis inte passa...
Men tror ni inte att fötterna trivdes som fisken i vattnet..!
ÅåÅåÅ!
410 kronor gick då åt..!
Men ha ha, ska jag betala så mycket så tog jag galjen de hängde i!!!
Valuta för pengarna SKA man ha..!
Aja, nu kan man inte ångra sig..!
Köpt är köpt kommer aldrig tillbaka..!
Hehe..!

Ja, nu har man ett par stövlar...
Hur ofta man kommer att ha dom är ett mysterium...
Men jag har drägglat efter några ett antal år nu..!

Nog om stövlarna...
De blir nog bra..!

Vet ni vad de första Fredrik säger då han öppnar käften till mamma...
"Nu har Emma varit i farten med saxen igen.."
Man ser inte ens att jag har duttat...
Fredrik tror att jag har kortat hela håret, men jag gjorde fyra hack som jag alltid brukar ha haft, men har inte kunnat då håret varit så kort...
Men men, nu har man sina hack..!
Lilla muppe, stryk ska han få ikväll, iallafall smisk..!
Hehehe...

Vi gick in på Bikupan innan bowlingen...
Tror ni inte att han hittade nå!!
Släpade ut hela uppsättningen av Kunskapens bok..!
Oj oj oj...
Stolt var han... Han hade tydligen använt dom då han gick i skolan...
På medeltiden alltså..!
Hehe..!
Neh, ska inte vara dum...



Denna har man haft på hjärnan hela kvällen...
Lisas kompis hette Ella...
Oj oj oj... Tragisk låt att ha på hjärnan...
Speciellt då man inte kan språket..!
Visst är de franska???
Aja, hur som haver..!

Fredrik sitter nu på sitt älskade Tradera...
Man ser väl vilka paket som trillar in...
Sitter och svamlar och disskuterar med sig själv...

Neh, ska traska och testa mina stövlar..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0