Yeeeeeeeh, säger jag bara..!

Morrn morrn..!
Då var man vaken..!
Har legat och myst med vovvarna ett tag i sängen..!
Sååååå gulliga..!
Ronja har blivit som en valp igen...
Blaze är lika gosig som vanligt..!

Vad ska man göra? Vad ska man göra?
Hmm, har ingen aning... Men blir nog att ta de lungt..!
Vill inte bli sjukare..!
Hehe..!
Jag kan nu andas genom bägge näsborrarna...!
Sköööööönt..!
Låter dock fortfarande som en uppstoppad anka..!
Hehe..!

Vi låg och planerade igår..!
Kom på nå så bra..!
Yeeeeeeeh, säger jag bara..!
Ska renskriva planerna idag..!
Men inget som ni ska veta om..!
Iallafall inte nu...
De roliga var att vi bägge var rätt så överrens..!
Vilket är skönt..!
Han var chockad över mitt förslag..!
De är roligt då de hander..!

Neh neh..!
Ska man ta tag i håret idag, eller ska de se ut som ett ruffs..?

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0