Btw..!

Nu har man jobabt och slitit..!
Skinkan, köttbullarna och bulalrna je klar nu..!
Har stått i köket sen man kom hem från Häggströms..!
Är inte den husmoderliga typen..!
Brann av när Fredrik inte var social..!
Men jag tror att de beror på att man inte har stoppat i sig nå idag...
Eller, joh.. Nån köttbulle för att kolla om de var klara och sen nån skinkbit som såg för ratad ut..!
Hehe..!
De har man rätt till..!

Nu väntar man på att bullarna ska svalna sen är de fort in i frysen med dem..!
Innan Fredrik kommer åt dem..!
Men han fick ett fat med fem bullar, så jag borde kunna sitta och slappna av i ca 20 min..!

Gårdagen var då konstig...
Jag fattar inte varför inte Lena och Daniel ställde in...
Ska itne ta upp vad som skedde dem, men de var lite konstig stämmning och om de skulle varit en själv skulle man bara vilja lägga sig ner och sova och låssas som om dagen inte har skett...
Men de höll andan uppe för Williams skull..!

Men de var rätt så sött att se honom att öppna klapparna...
Han var rätt så lättnad att inte tomten kom och knackade på..!
Hahaha..!

Efter att vi hade lämnat av mammsen hemma så får vi på Strömpilen...
Hittade en rätt så fin pickig kjol på Lindex...
Men, är prickig riktigt jag??
Har man inte nog stor rumpa som det är..!
Aja, får se om den går ner tillräckligt så kanske man köper den för köpandes skull..!
De var rätt så mysigt att knapra runt där, fick köpa mig lite smink..!
Marscara och två ögonskuggor..
Körde på nå nytt, skippade mitt gammla märke..!
Jag var våghalsig..!
Men blir de inte bra så är de bara Lisa tar de som leksaks smink..!

Huvva, nu hoppas man inte på att göra nå mer julmat..!
Men men, jag jobabr juh imorgon natt och i övermorgon natt så nå blir det väl...
Aja, man får ta det som de kommer..!

Neh, nu ska man se på TV och pilla naveln..!

Btw..!
Köpte Sing Star Boybands vs. girlbands och ett spel till PS3:an igår med..!
Ibland tror man att man är gjord av pengar, om de nu kunde vara så bra..!
Hoppas att man får lön innan jul...
Annars blir de skorpor och vatten..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0