Hoppas att dropparna räcker...

Hoj hoj hoj..!
Ett gäng sjuklingar är vi hela bunten..!
Men jag har då blivit piggare...
De var nog sömn som saknades för min del..!
La mig och såg på film medans Fredrik snarkade och vips så fick man ta igen sig lite..!

Är lite smått orolig för Ronja...
Känns inge kul att de kanske ska behöva söva ner henne..!
Hoppas att dropparna räcker...
Ena var de antibiotica i och den andra var vaxupplösande...
Hoppas hoppas hoppas..!
Sen är de juh ingen säkerhet att hon blir bättre av att de spolar heller...
ÅåÅ!
Aja, bättre att förbereda sig på de värsta så blr man inte så paff när de väl smäller..!
Har då planerat att hon ska få somna i sin favvis bädd och vakna i den med för den delen..!
Lill gumman min..!

Neh, nu ska man försöka sova så att man slipper att se Arn II...
Håller tummarna at man slocknar..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0