Sen var de dags att gapa..!

Min dag i ett nötskal..!
Började bra, läste i tidningen att de är en sådan dag då allt dåligt kan ske...
Tydligen stämmde de litegrann..!

Kom hem och somnade efter en tids funderingar..!
Alltid lika avslappnade att somna då man vet att man ska upp om 2.5 timme..!
Haha..!
Neh, klädde mig och pinade iväg till hygenisten...

Jag sa att jag hade problem med tandköttet...
Som vanligt tog hon fram sina "tänder" och visade hur man skulle borsta...
Halft sovande höll man bara med...
Sen var de dags att gapa..!
En chockad hygenist vart de...
Hennes kommentar var att den där lektionen behövdes inte...
Rodnaden sitter juh längre upp..!
Hon sprang efter Mona-Lisa...
Medans vi väntade tog hon bort några tandtroll...
Sen traskade tandläkaren in...
Hann bara gapa så sa hon att de där var ett kodak moment...
Hon kunde inte fatta att tandläkaren inte hade bokat återbesök...
Och sen att de bara hade gjort en liiiiiiiiiten notis..!
Aja, hon sprang efter kameran, fotade medans hygenisten drog ut munnen med nå plast saker...
Sa inte så himla mycket om vad de kan vara och varför man har fått de...
Men tillslut så frågade jag om de var en infektion eller nått..
Då klämde hon ur sig att jag ska få en remiss till Umeå...

Aja, så nu ska man invänta den...
Vem vet, man kanske kan börja le igen..!
Hahahahaha..!

Så försiktig tandhygenist har man aldrig haft..!
Hon kommenterade hela tiden att det ser ut att göra svinit ont...
Men de svider bara då man borstar eller äter nå starkt...
Men de var skönt att slippa hårda händer..!
Men jag fick inte min banan-smakande sak..!
Fick nå annat som riktigt smakade SKIT!

Neh, har inte haft ro att sova nå...
Får ta igen mig imorgon natt..!
I morgon ska man upp runt ett..!

Neh, ska gå och hitta på nått..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0