Slapp golvet..!

Vakthundarna indekerar att grannen rastar sin hund..!

Fy vilken natt..!
Trodde att jag skulle svimma när jag var på toaletten inatt..!
Planerade att bädda ner mig på toa-golvet med handuk och en toarulle som huvudkudde...
Allt började bara snurra!
Kallsvettig och illamående...
Trodde att man skulle spy, men de slapp man..!
Huvva..!
Tänkte ropa på Fredrik, men som tur var så kom jag mig till sängen själv..
Slapp golvet..!

Jag tror att de blev alldelens för mycket mejerivaror igår...
Tror inte att man tål den skiten..!
Men men, nu mår man prima, så man behöver inte sluta med de..!

Annars har man sovit som en stock..!

Idag ska man till tandläkaren och fråga varför man inte har fått komma sig fått iår...
Fredrik ska liks på nå ärenden,. så de är lika bra att fara dit, då slipper man ringa..!
Men jag ska då INTE sätta mig i nån stol om de tror de..!
Iallafall inte idag..!
Neh neh..!

Nu ska man sminka sig och göra sig klar..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0