1408...

Morgonen nalkar..!
Nu sover då alla så man kan nog inte kalla de morgon..!
Två morgnar kvar sen har man SEMESTER!
Yeeeeeeeeeh!

Igår blev de att hjälpa svågern hela dagen..!
Rätt så skoj ändå..!

Inatt har man sovit nada..!
Små blundat och vaknat till för de minsta lilla..!
Som tur är så är man pigg nu!
Fast... Man vet inte hur länge de varar..!
Men men, får ta igen mig inatt..!
Skööööööönt..!

La oss och såg på film igår vid nio tiden..!
1408...
Sett den tidigare, men den är som små frän ändå..!
Fast de kunde ha gjort så mycket mer..!

Rackarns..!
Har fortfarande inte blivit bra sen jag sjöng i bilen..!
Ska försöka vara tyst då jag kör nu..!
Ont i halsen och lite snuvig..!
Men de går nog över..!
Man ska inte känna efter så mycket..!

Lön får man idag..!
Kung!
Böhövs väl inte riktigt än, men då räkningarna ska betalas så sitter den fint..!

Sitter och längtar tills på söndag kväll..!
Då får man stor städa här..!
Fredrik tyckte de var bättre, han måste juh få bestämma nångång med..!
Sen beöver man bara små städa innan man far..!
Då funderar jag på att tvätta sängkläder så de kan torka medans vi är borta..!
De gäller att vara effektiv..!
Man vill inte komma hem och direkt måsta börja städa..!

Hmm, neh neh..!
Här kan man inte sitta mycket längre..!
Ska väcka karl och sen ska man nog... Hmm... Om man kunde få säga sova, men de går inte..!

Ha en bra dag..!
Skriver nog en rad när jag kommer hem så ni vet att jag överlevde dagen..!
Är som orolig för en, håller tummarna för att allt är bra..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0