Chockad och rädd..!

Hmm..!
Om man då kunde få sova en timme till!
Meeeeen..!
De är värt de..! Ska ut och promenera med Anna..!
Yeeeeeeh!
Ska kolla om man kan gå förbi jobbet så man kan lämna paketet till Alex...
Blev  juh inte så vi hade fest, så de är lika bra hon får de nu..!
Hehe, så de inte blir som mormors present..!
Sen har man juh Emmas present här med..!
Hmm, man börjar ha sin samling igen..!

Oj oj oj, så chockad man blev..! Tog fel "larm" så de blev en signal som man inte var van med..!
Chockad och rädd..!
Men man ska härdas..!

Hehe, de bidde inte att man såg på film...
Skulle lägga oss att se, men tänkte att jag skulle vänta på Fredrik, som "bara" skulle döda en ledare...
Vilket man aldrig ska lita på, de blir alltid nått annat med..!
Så jag somnade i väntan, men då fick jag mig en härlig mysstund med vovvarna istället..!

Åh, längtar tills stan..!
Vill hitta en tröja och en kjol... Men jag har inga förväntningar..!
Kommer förmodligen inte att hitta et skit..!
Men men...
Lika glad är jag för de, men gladast är nog räven..!
Börjar bli van..!
Huvudsaken bion är bra..!

Neh, man kanske ska dona på så man vaknar nångång..!

Pice out..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0