Dom jävlarna..!

Morning at last..!
Jag har då fått sova tills en stund sen..!
Men la mig ganska sent..!

Aja..!
Ny dag!
Vad ska man göra?
De blir nog till att fara och handla... Så man har nått att äta..!
Yeeeeeeeeeeeeeeh!

Ååå! Upptäcker att man är full av myggbett..!
Dom jävlarna..!
Skicka dom till månen..!

Drömde att jag var på aukton inatt..!
Ropade in så fina saker, synd bara att man inte fick behålla dom..!
Rackarns, hittade en super fin tavla..!
Men men..! Man kan inte göra nå åt de..!

Nu är man inne på sin tredje dag..! Känns som om de vore tredje veckan..!
Längtar lite tillbaka..!
Men de går väl över..!

Undrar sa flundra vilka kläder man ska ha idag...
Funderar på att ha omlottklänning...
Men de bllir nog liiiite för mycket urringning...!
Men de är juh sommar så de kan nog funka..!

Neh...
Man ska borsta gaddarna sen sminka sig..!
Man kan då inte fara så här..!
Hehe..!
Oj oj oj, folk kommer tro att man är uteliggare så som mitt hår ser ut nu..!

Minns när man just hade träffat Fredrik, första gången han fick se min sovfrissa..!
Han skrattade..!
En stor boll mitt på huvudet..!
De såg då "normalt ut" i jämnfört med nu..!
Jag har så kort hår och lugg så allt far ut min lilla boll så fort jag rör mig..!
Luggen ställer sig upp och bakhåret står rakt ut..!
Oj oj oj, säger jag bara..!
Men men, de växer så snart har jag min stora boll igen..!
Yeeeeeh..!

Neh, ska sms:a några kompisar sen får dagen börja...!



Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0