DUKTIG EMMA!

Damt damt dadamt..!
Hehe, ska försöka efterlikna melodin för Sex and the City... Fast de går nog inge vidare..!
Nu är den sett..! Skit bra var de..!
Yeeeh!
Höll på att börja gråta, men jag höll mig..! Stolt som få...
Fredrik satt  lojalt där och gjorde de bästa av tiden..!
Han var så duktig!

Vi druntade runt på stan med..! Köpte bara en present, sen blev de inge mer..!
Fann som inget..!
Men jag var väl sugen på S.N.Ö halsband och armband...
Men höll mig därifrån med..!
DUKTIG EMMA!
Har super många halsband... Så jag klarar nog mig tills nästa gång..!

Jag skickar inte gratis sms längre..!
Ååå! Måste nog ladda på kortet nästa månad..! Förra månaden skickade jag rnt 1200 st, om inte de var fler..!
Men som allt annat är de bra att göra de med måtta, så en månad ska jag nog klara utav..!
Nu är de åtta dagar kvar tills jag får tillbaka min mobil..!
Läääääängtar..!
Var och hälsade på den i går, den låg så sött där i lådan..!
Soon babe, soon!

Hehe..! Nu dödde Fredrik..! De är inte ovanligt..! Han och hans Diablo..!

Åh, jag skulle vilja skriva om filmen... Men vill inte förstöra den..! Men SE den NU!
Grymt värt!

Imorgon ska jag få min efterlängtade sovmorgon..! Sa till Fredrik att han får kissa med dörren stängd, så de inte ekar..!

Neh, hur ska man avsluta denna dag då? De återstår att se de..!

Pice out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0