EMMA STOLT..!

Halloj halloj..!

Efter en olik arbets dag så har man äntligen snart funnit ro..!
Mari jobbade så de bidde lunch och fika på altanen, vilket var verkligen uppskattat..!
Roligt med omväxlig, dagen bara sprang förbi..!
Nu är nio timmar avverkade..!
Arton återstår..!
De närmar sig med stormande steg..!
Som de känns nu så kan man jobba ett tag till..!
Men man ska inte säga allt för mycket, man är nog less innan söndagen är över..!

Nu är jag klar med de jag tog på mig..!
Yeeeeeeh..!
Ska bara skriva ut nå papper (mest för min egen del) sen är de klart för ett tag iallafall..!
Är stolt..!
Trodde att de skulle ta hela helgen och lite utav veckan..!
Men NEH..!
Jag är klar!
EMMA STOLT..!
Men, med min tur så försvinner allt jag gjort..!
Men men..!
Fredrik har varit ögonvittne och sett att man är klaaaaaaar..!



Nu är man trött men ändå pigg..!
Har sutit och glott på en data-skärm sen man kom hem..!
Hmm, där ljug jag..!
Fredrik hade lagat go´maten..!
Så jag satt, åt och sen satt jag igen..!
Jag kommer nog att drömma om detta inatt igen..!
Men de är de värt..!
Trodde inte att jag skulle fixa de..!
Så..!
HAHA!

Kanske märks att man är rätt så övertrött..!
Ska inte lägga mig nu..! Hålla mig vaken ett tag till..!
Fredrik ska få välja film snart..!
Hoppas på en halv-intressant..!
Oja, de gör jag..!

Neh, ska inte rata mig mera..!

Förresten så dödde Fredrik då jag duttade på..!
Ha Ha Haaaa!
Ibland så tycker man synd om hans gubbe..!
Hehe..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0