Har rätt 99.9%!

Tjeniz peniz!
SOV MORGON i MORGON..!
Yeeeeeeeh!

Rackarns vad sista timmen var dryyyyyg på jobbet..!
Hade en karl som ville åka med mig, han gick inte att avleda..!
Fick bud upp till 1500 kr..!
Men men, man får så bra betalt ändå, så he gick bra att tacka nej..!
Hehe..!
De är som de är, tur att de är söta ibland..!

Nu hjälper man svågern...
Hmm, visst är de så de heter?
Jobbigt att skriva Fredriks bror..!
Aja..!

Somnade på rasten... När klockan ringde så fick jag för mig att jag var hemma och att jag skulle göra mig klar för arbete..!
Man var något lullig..!
Tyckte de inte stämde då man kollade på kudden..!

Haha!
Jag hade RÄTT!
Bara marknad fredag och lördag..!
Ha Ha!
Man ska lita på mig..! Har rätt 99.9%!
Så de så!
Var skönt att slippe dra ner nån på marknaden idag iallafall..!
Två dagar räcker alldelens utmärkt!

Hmm, jag vet då vad jag ska drömma om inatt..!
Sensurerat för eran del..!

Åh!
Höll på att glömma..!
HK börjar om några minuter..!
Spela in så man får dräggla vid senare tillfälle..!
Yeeeeh!



Mumma mumma..!

Neh neh..! Ska skicka ner Andreas, så vi kan fortsätta..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0