Jag hatar att älska de eller så älskar jag att hata de..!

Intervallen har startat..!
Blir allt mer närmare varann..! Snart så sker de..!

Ååå!
Fredrik vill på bio igen..! Vi var igår..! Nu vill han se Mamma Mia..!
Frågar i var och varannan mening..!
Det är lungt nu, han är nere..! Så man får en liten paus, de är rätt så skönt..!

På fredag börjar två filmer som jag vill se att rulla..!


       

Har stora förväntningar på bägge..!
Will Smith är alltid bra och Kung Fu Panda verkar hur härlig som hellst..!

Ioförsig så är det juh alltid mysigt att på bio..! Sen är de juh alltid mysigt att strosa på stan med gubben... Så varför är man inte sugen? Kan de bero på att man är på bio en gång i veckan, ibland 2?
Aja, vi får se hur dagen blir... Skulle inte förvåna mig att jag sitter där imörkret..!
Då gäller de bara att filmen är bra..! Annars bryter jag ihop..!

Ska man erkänna en pinsam sak?
Jag ser på Våra bästa år..!
Men under åren som har gått så har jag kommit fram till att jag inte är den enda..!
Yeeeeeeeeh!
Jag skyller på Fredrik..! De var han som började, sen var man fast..!
Jag hatar att älska de eller så älskar jag att hata de..!
De är juh bara så knäppt 99% av tiden..!
Men de är alltid ett bra program att sminka sig till..!
De bästa med de är att man kan missa avsnitt men fortfarande hänga med..!

Neh neh..!
Fredrik kom upp..! Han har inte nämnt bio på fem minuter..! Man kanske slipper..!
Jaaaa! Ska Försöka hålla en låg profil så han inte börjar igen..!

Over and out!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0