Ni har nog delvis rätt..!

Hejsan svejsan!

Nu kan man då gott säga att man är utvilad och redo för dagen..!
Yeeeeeh..!
Fredrik hede på en DVD igår..! Varje gång den började om så vaknade man till och varje gång de dödade monstret vaknade man till..!
Rätt så skönt att veta att man kan sova ut..!

Solen skiner, gräsklippan lever om och dagen kan nog inte vara finare..!
Skönt skönt skönt..!
Blir nog Fhalgrens och Puttes idag..!
Ska bara göra mig klar först..!

Har start melodin för Sex and the City i huvudet än..!
Den var sååååå bra!
Hoppas på att de kommer en till..! De måste de bara..!

Ni kan aldrig gissa vad jag längtar efter?
Ni har nog delvis rätt..! Iallafall ni som känner mig..!
Ullared!
När filmen började om och jag vaknade till så låg jag och tänkte på Gekås..!
De skulle inte vara dumt att fara i kväll..!
Men de är minst tre veckor dit, synd nog..!
Men den sista tiden har juh gått fort förbi, så vi kommer nog oss dit rätt så snart!

Neh, nu ska jag gå och leta rätt på batterier..! Två måste vi juh ha här någonstans..! Håll tummarna..!

Pice out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0