Den bet mig..!

"All the women who are independent
Throw your hands up at me
All the honeys who makin' money
Throw your hands up at me
All the mommas who profit dollas
Throw your hands up at me
All the ladies who truly feel me
Throw your hands up at me
"

Jag är så stolt..!
Var och fiskade alldelens själv..!
 Fredrik var och promenixade med broderns sin...
Jag gick till och med till strnaden, för att komma sig dit så måste man gå en bit i skogen..!
Yeeeeeeeeh!
Gick bara bra tills jag fick stor gäddan..!
Den bet mig..!
Morr..! Dum som jag var så tog jag bara med mig spö och två drag..!
Brukar inte få fisk..!
Efter man blev biten var de bara att bita i de sura äpplet och ringa Fredrik..!
Han var rätt så paff att jag hade farit på en fisktur..!
Var ute rätt så länge, skönt att stå där och filosofera..!
Sen blev de en och en annan falsk ton med..!
Fast, de skulle nog vara trevligare om de inte hade regnat... Hann bara dit så började de..!


Min första lilla firre..!
Aborre.
(Har en bild på den bitska gäddan, men har inte fått in den på datorn än)

Nu sitter man och myser i ett varmt nattlinne (ännu dummare var man att gå bara med en huv-tröja) med Fredrik vid datorn breved spelandes..!
Har inte hört honom dö än, synd nog..!
Ska snart lägga mig och se Eragon... Förmodligen  får man snarka..!
Skönt skönt skönt..!

Neh, orkar inte sitta och vänta på att min gädda kommer in..!
Får lägga in bilden senare..!

Pice out och sov gott ni..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0