Men aldrig mer..!

Go natt, Go natt..!
Nu har man gjort sin vanliga rutt...
Apberget, Lunar, Nordmaling, Blocket och sen detta..!
Hehe..!
Man är rätt så förutsigbar..!

Kommit hem från en dags shoppande..!
Mat blev de och sen fann jag ett halsband på Kaphal..!
Har redan ett i silver, men nu fick jag i broms..!
Man ska inte vara dum..!

Kung Fu Panda var super bra..!
Många skratt-tillfällen..!
Fick mig en sallad från Max med..!
Fick och fick... Fick köpa mig en..! Riktigt mumma var den..! Kunde dock vara lite med grönt..!

De är så roligt att komma hem..! Vovvarna är så glada och för att inte glömma keliga..!
Ronja gör till sig så mycket..!
Sött sött..!

Haha, jag skulle göra till mig och köpa DVD:er..!
En Saw box med 1, 2 och 3:an, en box med fyra skräckisar (2 för 199) och 1408..!
När jag kom till kassan fann hon alla utom den jag ville ha...
Dvs. Saw-boxen..!
Så de blev bara 1408..!
Aja, bidde då billigare... Sen är man van att de brukar jävla sig lite nu och då..!
Får fara förbi imorgon och kolla om de har den...
Ska juh trotts allt på bio då med..!
Oj oj oj..! Man känner sig som en bioman..!
Men på semestern ska jag avvänja mig..!
Jag lovar..!

Efter bion lurade svågern oss att träffa han på parkeringen..!
Fick ett paket som tack för hjälpen..!
Så får han juh inte göra..!
Så nu har vi Förtrollad... Filmen som man har längtat att se..!
Jag kollade på den på Hemmakväll, men blev lite tvärsnål..!
Tur de..!
Inte dumt, inte dumt alls..!
Men aldrig mer..!
Hehe..!

Nu har man en kelgris som står och försöker få uppmärksamhet..!
De är så duktiga..!
Jakten på saken fortsätter...
Fann ett altenativ på RUSTA, ska svänga förbi Djurmagasinet på Mariedal imorgon..!
Håller tummarna på att man hittar nå snyggare..!
Men de är juh så svinit dyrt..!

Nu har Fredrik hittat nå på Blocket..!
Ännu en sak som ska få sin plats på vinden..!
Aja, han får lägga pengarna på vad han vill..!

Nu ska jag gå och kolla om man måste låsa upp nallen..!
De funkade inte imorse...
Håller tummarna, nu är de juh en ny dag med nya möjligheter..!
Hoppas hoppas HOPPAS..!

Åååå!
Är så nyfiken..!
Då vi var på Maxi och handlade blev ni nästan stoppade av "Telia"..!
De frågade oss om vi hade Telia, vi sa nej och då sa dom att då skulle vi få en present..!
Jag vill veta vad..!
Nyyyyyyyyfiken..!
Ingen som vet??

Neh, ska välja ut en film att se..!
Btw...
Fredrik kom hem med ytterligare sju DVD:er idag..!
Oj oj, detta kommer aldrig ta slut..!

Neh, ska sluta predika..!

Nu ska Fredrik SMS:a och kolla om han som har lagt ut annonsen är vaken..!
Håller tummarna på att han sover..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0