Slut på de mesta..!

God morgon!
God middag!
God kväll!

Oj oj oj..! Nu har man ont i halsen..!
Men jag vet vad de beror på..!
Jag sjunger då man kör själv, liiiite dålig vana..!
Sister sisters - I don´t feel like dancing var nog liiiite för avacerad för mig..!
Ni skulle ha hört mig..!
Aja, de går nog över innan helgen så jag kan sjunga då man ska till jobbet..!
Hehe..!

Idag ska man in och handla... Slut på de mesta..!
Och sen blir de som sagt Kung fu Panda..!
Yeeeeeeeh!

Snart ska räkningar betalas..!
Ååå! Varför kan man inte bara få slippa ett år eller 10..!
Inte för att jag har mycket räkningar denna månad, har inte sett en ända...!
Förutom bensin, såklart...! Fast den låg på runt två, har för mig att den tillochmed var under..!
Så alla månader ska vara som denna månad..!
Hehe..!

Man undrar vad bensinräkningen kommer att hamna på då vi ska fara till Ullared..!
Tur att vi ska betala den med de som har blivit över av matpengarna varje månad..!
Så de känns skööööööööönt..!
Kan nog tänka mig att den kommer att ligga på super mycket..!


De är juh rätt så långt..!

Neh neh..!
Man kanske ska börja röra sig..!
Iallafall till TV-rummet och kolla om darlingen är vaken...!
Verkar då bli samma skruttväder som igår..!

Pice Out..!

// Emma  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0