Läntar maximalt!

Hallojsan!

Nu har man kommit hem efter en dags fyndande..!
Började våran shopping-tur på Eurasia..!
Mumma x3..!
Kom 20 minuter innan de slutade serveringen, men de fanns precis kvar mat åt oss..!
Hehe..!
Ibland har man tur..!
Köpte ett halsband på Nicole..!
Mycket fint, om man får säga de själv..!
Sen fortsatte resan till OBS..!
Där på Kaphal så fyndade jag mer..!
Ett par leggings, fyra hårspännen och två par örhängen för 105 kr...
Leggingsarna var dock ej på rea, men de behövs..!

Nu har jag kommit fram till att jag skiter i att låsa upp min telefon..!
Köper en ny i Ullared på NetOnNet..!
Hittat en lovande...
Samsung SGH-U600 för 1990..!
Den får duga..!



Visst är den söt?

Får se om man kommer hem med den eller om man hittar en annan..!

Hittade de vi sökte efter åt vovvarna..!
Dock bara en som passade Blaze...
Jakten fortsätter på en som passar Ronja..!
De hemska var att när hon slog in den i kassan så gick de under kattprylar..!
Lill-gumman min..!
350 fick man ge för den...
Skulle ha kostat 399, men jag upptäckte att ett karborrband inte var fastsytt...
Så påpekade Fredrik att vi tar den för 350..!
Aja, jag skulle då ha betalat 399..!
Hehe..! Men de var juh bara bra... Mer pengar att spendera i Ullared..!

Hela dagen, allt man har kollat på, bägge två...
De köper vi i Ullared..!
Oj oj oj, med våran tur så är de stängt då vi ska dit..!
Men dagens shopping runda bidde billig p.g.a. att man ska "köpa allt i Ullares"..!
Läntar maximalt!
På söndag bär de iväg..! Varför kan de inte vara söndag nu..!
ÅåÅ!
Men den dagen kommer väl..!

Tog med mig stickningen till stan...
Hann en och en halv lapp...
Är rätt så avslappnande att sitta och sticka då man åker bil..!

Neh, nu ska jag kolla om man hittar nå att göra..!

Ikväll är de:


Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0