Dagen var en riktig "stickar dag"..!

He He He HE!
Nu je man klaaaaar..!
Sköööööööönt..!

Ska bara hänga tvätt sen ska jag ställa mig i duschen..!

Imorgon ska jag sova UT!
Inte dumt, inte dumt alls..!
Man har inte insett att de har hänt..!
Att man jobbade sin sista dag..!
Yeeeeeeeeh..!

Kommer att sakna mina gubbar och gummor..!
Man har sina guldkorn! Men så är de väl med allt..!
Vågade inte säga hejdå åt en tant, hon blir så lätt upprörd...
Räcker med att hon vet att man har gått..!

Dagen var en riktig "stickar dag"..!
Jag och en mys-tant satt och stickade, alla runt omkring blir så lugn..!
Även dom som brukar stressa upp satt och språkade en lång stund..!
Den perfekta "sista dagen innan semestern" var de..!
Men man kunde fått lite sömn..!
Hehe..!

Jag har bestämt mig att göra ett lapptäcke...
Eller iallafall försöka mig på ett..!
Tänkte mig svart på svart... Eller grått på svart..!
De ska bli kul..!
Sticka 30x30 och sen virka ihop..!
Undrar hur många man måste göra...
Hmm, minst 7 stycken i bredd...
Eller ska man ta  10...?
Oj oj oj, då måste man sticka 100 stycken..!
Shit..!
Kanske dugen med att göra 49...
Aja, man får se hur långt man kommer..!
Om man satsar på 2 per dag tar de drygt 24 dagar..
Om man maximerar till 4 per dag så kommer man ner på 12,5...
Hmm... Aja.. Ska klura ut de..!
Skulle vara kul att göra ett överkast...
Men de funkar inte här.. Allt hundhår..!

Neh, man ska kanske hänga tvätt och öppna fönstret ett tag...
Så de inte är som en jävla bastu inatt..!

Ikväll har man sett på HK..!
Snacka om KUNG..!



Grrrrr! Säger jag bara..!

Neh, nu ska jag ta tag i de hela..!



Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0