Finns ett litet morr lååångt där inne...

Hejsan hoppsan fallerallera..!

Härlig gårdag..! Natten kan man då inte säga likadant om..! Men vi börjar med de roliga..!
Var och firade Wille-pille..! Härligare unge har man inte träffat..!
Han gillade lastbilen, men de var liksom presentkortet som var den "riktiga" presenten, men de behöver inte han veta..! Hehe..!
Han ville sen att man skulle bygga en tågbana..! De gick juh bra..! Gjorde en nätt och fin, fast använde inte alla bitar..! Tog bara någon stund så sa han:"Den då? Den då? Å den då?"
Då var de bara att riva upp och börja om..!
Sötare än sötast..!
När vi var på väg därifrån så fick jag ett sms från mammsen..! Tydligen så var hon, Magnus och moster på en krogrunda..! Bestämde oss för att haka på en sväng..!
De första moster började prata om var när jag fick fel dricka då jag var liten...

Den historian börjar så här:
Vi var på semester med moster och hennes familj då jag var runt 5-6..!
Jag badade då de åskade och vilken skäll man fick, inte nog med de så var man sen till lunchen..!
Mamma fann mig och drog ner mig till baren på hotellet för att jag skulle få min hamburgare som vi ungar hade tjatat till oss...
När jag fick min mat, såg jag att de var isbitar med hål i..!
När jag börja dricka så smakade den dåligt..!
"Mamma, de smakar äckligt att dricka ur isbitarna.."
"Drick inte där då"
Tyst och lungt fortsatte jag att äta på min hamburgare..! Då de var dags att dricka igen så satte jag sugröret utanför isbitarna...
"Mamma, de smakar äckligt att dricka utanför isbitarna.."
Mamma, arg och stressad som ett bi, tog tag i min arm och sa:
"Drick och TIG!"
Efter jag hade kommit mer än halva glaset så kom bartendern och frågade om de var nått som var annurlunda... Mamma undrade vad... Då sa han att de var en rom och cola borta och karl som hade beställ hade bara fått en vanlig cola..!
Och jag direkt:
"Mamma jag sa juh att den smakade konstigt.."
Mamma smakade på den och jag hade rätt..!
Men vi fick en ny cola och jag min första fylla..!

Jag råkar alltid ut för nå skit..! Efter de hade skrattat ett tag och vi disskuterat att om de skulle hända idag så skulle vi få mer än bara en ny cola..!
Sen tar min idiot till bror upp då jag spottade en dansk i huvudet..!

De var på samma semester och vi var på hotellrummet som låg en bit upp..!
Min bror hade suttit länge och spottat på en handduk som låg i buskarna... När jag äntligen hade övertalat han och jag fick spotta började jag ladda..!
Jag skulle bevisa att även jag kunde spotta och pricka..! Böjde mig ut och spottade..! Magnus hann bara säga att jag skulle pricka handduken så stack en dansk ut huvudet ur ett fönster..!
Smack..! På flinten..! Magnus drog fort in mig..! Vi hörde han skrika förbannat och tillslut sa han att han såg vars vi var..!
Räddare än räddast sprang jag in till maggans rum, gömde mig under sängen och skämdes som bara den..!
Maggan undrade vad jag kunde ha gjort som var så farligt och när jag berättade grinandes så började hon bara att skratta..!
När hon öppnade dörren hörde man att dansken var på våran våning... Oj oj oj så rädd man var..! Men Maggan fixade allt..! Minns inte om jag behövde be om ursäkt...

Aja, detta skedde innan drinken... Så man kunde juh inte skylla på fylla..!
Skönt nog var de nog pratat om mig..! Sen bestämde vi oss för att besöka Lottas..!
När man skulle gå till bilen så kände man verkligen av cidern..! Tre stycken brukar vanligt vis inte göra mig brusig, men då man inte har sovit så mycket och ättit dessdå mindre så var de en rätt så billig fylla..!
Skönt var nog de..!

När vi kom hem upptäckte vi att, inte nämna namn, dom hade varit inne hos oss..!
Fan vad förbannad jag var... Fredrik lika så..!
Man går inte in till folk när dom inte är hemma..! Vi lämnar nyckel där nere, gömd i en låda för att om de ska vara en nödsituation... Men neeeh..! De bara klampar på... De får en att undra hur många gånger de har gjort de tidigare..? Var de så lätt denna gång, så varför inte att de har skett fler gånger..!
Skrev till dom och sa att när dörren är låst så är den låst..! Och då börjar han tjaffsa..! Oj så arg man blev..! Skrev att man kan skicka ett sms eller ringa om de är så viktigt..! Då blev de bara ännu mer skit..! Varför kunde han inte bara enrkänna, be om ursäkt och sen se till att de inte sker igen?!
Neh, efter ett x antal med sms så fick jag min ursäkt, fast jag tror då inte att han menar de..!
Aja, fine whit me..!
Härdan efter tar vi med nyckeln..! Då kommer inte Maria åt hennes sladdar på viden..! Men då är de bara att man hänvisar till honom..!
Man ska kunna lämna saker framme utan att behöva oroa sig för om någon ser..!
Har man lite vett och etikett så vet man att man inte går in till folk då de inte är hemma om man inte har frågat..!
Dessa tillfällen känns de bara som att man ska flytta till lägenhet..! Lämna denna skit bakom sig..! Men både jag och Fredrik trivs här... Ska nog bita ihop ett tag till, tills man blir klar med sitt..!
Sen är det bara att köra ett eget race..!
De som var skönt att se igår var att Fredrik verkligen kände sig lika övertrampad som jag..!
Änligen..!
Älsklingen min..!
Oj oj oj, somnade inte förrän efter 3-4 tiden..!
Vi la oss vid halv två... Fredrik skulle välja en tråkig film, action... Men de visade sig att de var drama..! Inte kunde jag somna då filmen var så bra..!
Och sen då den väl var slut så var man pigg..!
Men som tur är så börjar man inte förrän fyra idag så man fick sova ut till halv tio..!

Neh, nu har man fått avreagera sig en stund..! Känns bara bra..! Men finns ett litet morr lååångt där inne..! Men de försvinner nog med tiden..!

Pice out..!

//Emma

Gummsan i frack!
Visst är hon fin damen min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0