Är de någon som saknar den så är de bara att höra av sig..!

Jaha..!
Då je man kinkig..!
Och dagen som gick så bra..!
Ååå! Så ARG man blir..! Bara less..!

Vi hade enats om att om Lena och Daniel far så ska vi fara på släktträffen...
Sa de åt min käre far och sen ringde jag och snackade med Lena...
När allt är spickat och klart så säger muppen:
"Jag orkar inte fara!"
Frågar varför och får inget svar...
Han hade ingen anledning...
Vad LESS man blir..!
Så jobbigt då allt var bokat och klart..!
Får ringa pappa sen och hitta på nått...
Man kan inte säga:
"Neh, Fredrik orkar inte..."
Aja, nått kommer man på..!

Nu sitter han och moppsar upp sig vid sin dator..!
"Okej, vi far men då ska vi fara så fort Anders far..!"
Jag ska inte tvinga honom, men man tycker så mycket man umgås med hans släkt så kan han överleva en middag..!
Men de kanske är för mycket begärt?!
Så många middagar man har varit på med honom..!

Aja, antingen får man fara själv...
Men nu tappar man sugen..!
Pinsamt att komma själv, undrar vad pappa tänker...
Han kommer nog bli besviken med tanke på att han tycker om Fredrik...

Neh, orkar inte bry mig..!
Han kunde juh ha sagt nå tidigare bara..!

Men men, nog om detta..!
Nu har man ätit..!
Solen har kommit..!
Åskan är nog långt borta, men jag ska nog inte säga för mycket..!

Nintendo DS är laddad och klar för att åka, kameran behövde lite mer tid på sig..!
Är de nå mer som ska med...
Hmm, jag har juh tre dagar på mig att tänka..!
Blir irreterad på Fredrik då han vägrar lägga fram de han ska ha, de kommer att sluta med att han gör allt i sista minuten...
Men sådan är Molanders...
Man börjar bli van..!

Hehe..!
Blaze gillar sin grej..!
Ronja försöker komma sig i den, men de går inte så bra... Hon kan bara sitta...

Mina naglar klarade biltvätten..!
Hittade en 50 öring i baksätet, så vi bidde inte rik...
Är de någon som saknar den så är de bara att höra av sig..!
Ni måste kunna beskriva den..!
Hehe..!

Hmm, funderar på att lägga mig och se på en film..!
Måste komma på nå att säga till fadern min..!
Någon idé?

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0