Slutet gott, allting gott..!

Jojjemen..!
Då var den stora dagen här..!
Inget ha man fått sova..!

Prövade allt..!
Tillslut så spelade vi kort ett tag tills man blev less..!
Men men..!
Har iallafall vilat, de är då nått..!

Nio ynka timmar sen är man ledig i fem veckor..!
Nio ynka timmar sen får man sova ut..!
Nio ynka timmar sen kan man pilla naveln..!
Yeeeeeeeeeeeeh!


Nu ska jag inte säga för mycket..!
Kommer säkert att tappa dom idag..!
Håller tummarna att jag får behålla dom..!
Här kommer de:
Jag har fått långa naglar!
Eh, okej då..!
Långa naglar för att vara jag..!
Bara för att jag har påpekat de så kommer jag att bryta dom idag..!

Idag då man kommer hem blir de att tvätta och städa..!
En grovstädning så de bara behövs en lätt på söndag..!
Hoppas man på iallafall..!
Tänk om man skule få slippa städa i en månad..!
Sköööööööööönt skulle de va..!

Neh neh..!
Ska nog väcka upp karl för sista gången innan semestern..!
Klingar gott..!
Seeeeemeeeeesreeeeern!
Semestern! Semestern! Semestern! Semestern! Semestern! Semestern!
Nu är jag klar..!

Slutet gott, allting gott..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0