Min darling var bög..!

"Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again?
My my, just how much I've missed you
Yes, I've been brokenhearted
Blue since the day we parted
Why, why did I ever let you go?
Mamma mia, now I really know,
My my, I could never let you go."

Nu har man varit på musikal..!
Den var SKIT bra..!
Fast..!
Ni som ska se filmen, BLUNDA!
Min darling var bög..!
ÅåÅ!
Han är så sexig! Han har ögon som man kan drunkna i..!
Självklart pratar jag inte om Stellan Skarsgård eller Pierce Brosnan, utan Colin Firth!
Älskar han i
Bridget Jones dagbok..! Dom är så söt då de slås i fontänen..!
Sexig värre..!
Man vill bara ta hand om honom..!


Söt, sötare och sötast..!

Neh, nu ska man sluta dräggla..!
Fick mig en söt liten gädda idag..! Denna bet mig då inte..!
Ha!
Man blev nog biten av brämsen och för att inte tala om alla mygg h-veten!
De måste vara de onödigaste varelserna på jorden..! Skicka dom till månen..!

När vi kom hem från Umeå bidde de en promenix med vovvarna och svågern, eller vad han nu kallas..!
Ännu mer myggbett joinade samlingen..!

Hehe..!
Nu har man ABBA i huvudet..!
Var flera som satt och sjöng i salongen..! Jag var INTE en av dom..! Ska jag erkänna så var de flera låtar jag inte kände igen..! Men man lär sig nå nytt varje dag..! De är juh bra de..!

Förresten..!
Måste juh säga ställningen på vem som är snyggast..!
Just nu är Nick i ledning med 1-0 över Eminem..!
Kom igen..!
Ingen som diggar Marshall?
Joooh..!
De tror jag nog..!
Do it, do it..!

"So I say
Thank you for the music, the songs I'm singing
Thanks for all the joy they're bringing
Who can live without it, I ask in all honesty
What would life be?
Without a song or a dance what are we?
So I say thank you for the music
For giving it to me"

Neh, nu ska jag bege mig ut på nätet och kolla om jag finner de jag letar efter..!
Hoppas hoppas..!
Och sen hoppas man att de fungerar..!
Så over and out för min del..!


Pice out..!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0