Eller?

Morgon?! Neeeeeeeeh!

Ååå!
Min sovmogon var förstörd..!
Är juh vaken och klockan är bara åtta!
Tröttare än tröttast!
Får ta igen mig inatt..!

Fy, kom inte isäng förrän vid ett... Sen låg vi och disskuterade lääääääänge..!
Jag var så arg på honom att han bara försvann ner vid tolvslaget och inte kom nångång..!
Fick lov att skicka ett sms och efterlysa idioten..!
En relativt tidig kväll är inte 00.47..!
Eller?
Vi tjaffsade på ett tag, sen bidde de lugnare vatten, då pratade vi om allt tokigt och likt..!
Han gav mig idén om att starta en internet hund-shop..!
De skulle vara rätt så kul..!
Då har jag nått att dutta med..!
Men, jag tror då inte att jag klarar av de... Tänk hur mycket de är runtomkring...
Men de skulle vara roligt att ha nå eget..!
Emmas egna lilla firma..!
Hehe..!
Men de dröjer nog läääääääänge..! Eller aldrig..!
De svåra är nog att komma igång...
Få upp en sida, de klarar man nog inte..!
Men men, man kan juh alltid drömma..!

På tal om att drömma, så hade jag helt rätt..!
Inte dumt va?
Yeeeeeh!

Hmm, nu är dagen här... De blir nog bara att slappa tills man ska jobba..!
Idag är man fem timmar bort från tre arb.dagar innan semestern..!
Inte illa, inte illa..!

Imorgon fyller min mobil 1 år, så jag kanske får använda den igen..!
Rackarns vad man har saknat den..!
Håller mina tummar att den accepterar mitt nya kort, så att man inte behöver fara och låsa upp den..!
Fast, med min tur så blir de nog till att punga ut 300..!
Men jag har kommit på att den är värd de..!
Allt är värt för att slippa nallen jag har nu..!
Känner inte ens igen ringsingnalen!
Sen är de skönt att höra Evanesens igen!

Tänk att de redan är den 21 juli..!
Vart har dagarna tagit vägen?!
Jag har nog missat mååååååånga..!
Fortfarande inne på Mars..!
Oj oj oj, har många dagar att ta igen!
Hehe..!

Jag funderar på att börja sticka ett lapptäcke...
Då har man nått att göra på bilresan..! Min halsduk har blivit för bökig att ta med..!
Sen är de över 90 masker brett, så ett varv tar tid..!
Har inte stickat den på länge nu..!
Hmm, man kanske ska ta fram den och dutta på idag..!
De är juh inget specifikt väder man kan njuta av, så man kanske ska passa på..!

Bio blir de i veckan..!
Yeeeeeeh!
Funderar på att ta tre flugor i en smäll..!
Handla, se Hancock kl 18.30 och sen Kung fu Panda..!
Men de blir nog två dagar ändå..!
Yeeeeeh..!
Då kan man passa på att gå på stan... Inte för att man har så mycket pengar att spendera..!
På fredag får man lön!
Den är varmt välkommen..!
Fast, man ska inte röra den så himla mycket förrän man har varit söderut..!
Man vill juh kunna leva som en prins där..!
Hehe, man får inte vara dum..!

Neh neh, ska väcka muppen som ligger och bubblar på..!

Pice Out..!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0