LEDIG I MORGON..!

Oj oj oj..!
Morgonen gick undan som bara den..!
Inte dumt, inte dumt..!
När man skulle svänga upp på gården fick man se en vacker syn..!
Fredrik satt och solade..!
Grr..!

Nu är de att hitta på nått att göra, är juh ledig imorgon..!
LEDIG I MORGON..!
Skööööööönt..!

Nu är intervallen allt närmare varann..! Så de lutar åt stora duken..!
Han är juh skadad och så söööt så man kan inte säga nej..!
Men sen är de till att vänta tills den 18:nde... För efter ikväll har vi sett allt som går..!
Så det blir lungt på den frånten... Hehe..!

Hmm, nu är arbetshelgen över..! Jag har inte fattat de än..! De kommer de kommer, jag vet..!
Hehe, imorgon får jag soooooooooova..!

Mina vovvar är så söööta..! Ronja ligger här nedanför i deras lilla bädd och gör till sig..!
Gumman min..!
Blaze har bäddat ner sig i sängen, den är hennes på dagarna..!
Kommer man och hälsar på här så får man vara försiktig vars man sätter sig...

Neh, gubben är i duschen, ska ge igen för senast..!
Han kastade kall vatten på mig..!

Önska mig lycka till!

Pice out..!

// Emma





              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0