Nu ska jag tiga...

Tjhosan hejsan så här på kvälls kvisten!

Nu är sista kvällen innan semestern avverkad..!
Yeeeeeh!
27 arbetstimmar kvar sen är de att pilla naveln..!
Kvällen gick undan..!
Ett svartsjukedrama utspelade sig, en ville ha mig alldelens för sig själv..!
Ibland är de söta..!
Detta var ett "adoptions tillfälle"!
Bättre de än när nån får för sig att dom inte vill ha nått att göra med en..!
Hehe..!
Tur de är sällan..!

De regnar och blåser som rackarns här..!
Träden viker sig nästan..!
Otroligt att de håller sig kvar..! Får man då hoppas iallafall..!

Imorgon blir det till att fara och handla för att senare fara på Kung fu Panda..!
Mysigt mysigt!

                           

Den ska bli rolig att se..!
Älskar Jack Black som gör rösten..!
Sen är de nog en viss likhet..!

Synd bara att den går så sent... 21.00... Man kan inte gå på stan..!
Men på onsdag ska vi juh se Hancock och den börjar 18.30..!
Då orkar man shoppa innan..!
Så de så..!

Hehe, Fredrik sa nyss nå skrämmande..!
Jag undrade om han kunde kolla att den verkligen bara gick kl. 21...
Innan han klickade på sf.se sa han:
"Snart får vi nog lägga den på första sidan!"
De ska vi då verkligen inte sträva efter..!

Neeeeh, nu sitter han och kollar vilka filmer som kommer..!
Ååå! Hoppas verkligen att han inte hittar några..!
Håller tummarna..!

Hmm, om man kunde importera någon som sköter tvätten..!
Drygt att sitta och vänta på att den ska bli klar..!
Aja..! Näst sista gången jag tvättar arbetskläderna..!
De får en att ha hoppet uppe..!

Neh, ska kolla om de är någon som är fika sugen..!
Tvätten tar juh sin tid..!
Ingen som är sugen på att komma förbi och hänga??
Nehe... Tänkte väl de..!

Nu ska jag tiga... För idag iallafall..!
Eller, man kan inte lova nått..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0