Jag har tre små rackare..!

Yeeeeeh!
Jag överlevde dagen!
Har haft så mysigt så med mina boenden..! Nästan så man funderar på att adoptera hem en..!
Men de får bli en annan dag..!
Fått bara bra feedback idag till och med ett frieri..! Synd bara att de var från fel karl..!
Hehe..!
Den dagen kommer nog den med..!
Håller då iallafall på spara, men annars finns de nog mycket annat man kan göra för pengarna..!
Min dröm vore att kunna fara till Las Vegas, Elvis som präst och vovvarna som ringbärare..!
Men de får nog förbli en dröm de..!
Annars håller jag på att planera mitt drömbröllop..!
Borligt, två vittnen, Donken och sen Ullared..!
Yeeeeeh..!
De skulle sitta fin fint..!

Läste på GeKås Ullareds sida att de var ett par som hade gift sig i affären..! De skulle man också kunna tänka sig..!
Neh, borligt, två vittnen och Donken duger bara fint..!
Sen skickar man vykort till släkten att man har knytit banden..!
Rackarns vad många skulle bli kinkig eller iallafall förvånad..!
Hmm, om man tänker efter är de typ ingen som har gift sig... Joh, nån kusin på min pappas sida... Men nog ingen på mammas..!
Men ni kan dock vara lugn..! Vi har då ingen brådska..!
Har ett datum som skulle vara fränt, men mer säger jag inte..!

Nog om de..!
Tillbaka till dagen..!
Idag går andra periodarna på semester... Nu börjar de kännas tungt, men de går över..!
Min tur kommer juh att pilla naveln och allmänt slappa..!
Har inte kommit på riktigt vad man ska hitta på..!
Bara en vecka som är planerad... Hmm, man kanske ska sätta sig ner och kolla i kalendern och kollar vad som händer runt omkring..!

Ingen som har någon idé? Allt är välkommnat?

Jag har funderat mycket på att göra en tatuering till..!
Är som sugen att ha en på höger armen och jag har hittat en som jag skulle kunna tänka mig, fast i svart/vitt såklart..!
Men de ska juh finnas tid och sen ska man samla ihop lite pengar..!
Jag har tre små rackare..!
Katt på vristen, fjärillen på skulldran och vovvarna just ovanför svanken..!
Katten var VÄLDIGT planerad..! Den fick jag av min mamma då jag fyllde 18...
Fjärillen hade jag en tid, men ingen tatuering... For och köpte en tidning och valde den som skulle passa mest mig... Vovvarna hittade jag i en bok och då insåg jag att de var ett måste..!
Jag kan då inte säga att jag ångrar någon..! Jag har dom på ställen som är lätt att gömma...
Men jag kan då erkänna att fjärillen har jag inte haft så stor aning om hur den såg ut förrän jag och Alex skulle göra ett grattiskort åt våran 100-åring på jobbet (vi ritade av den på kortet)..!
Aja, man ska våga ta risker..! Alla kommer då bli lika skrövliga då man blir gammal, kommer mest se ut som en svart klump..!

Neh neh..!
Här kan man inte sitta och gnata på..!
Snart börjar HK..! Sexigare karl finns inte... Bortsätt från Dr. House och Fredrik såklart..!
Sen ska man nog bara njuta av ledigheten, imorgon är de en A2 (06.46-11.45) som gäller för min del..! Hmm, är på samma avdelning som igår, men imorgon är man juh två, så de ska nog lösa sig..!
Sen är man leeeeeeedig..!
Iallafall fram till fredag kl. 06.45..!

Teke care!

Pice out..!

// Emma

                       
Missen                                 Butterflugan                      Blaze & Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0