Vem är snyggast?

"You're not alone, together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold and it feels like the end
Theres no place to go you know I won't give in
No, I won't give in!"


Nu har man den på hjärnan..!
Jag får ursäkta för min kassa engelska, men man har inte skrivit sen man gick i skolan..!
För tillfället känns de som om de vore en hal livstid sen..!

De bidde ingen bio..!
Tur tur..!
 Jag for på en shopping runda i Nordmaling, bakade in en lång promenad i den med..!
Skönt värre..!
Bidde lite Cult saker på blomaffären, två ljusstakar och ett fat...
Fast de får vara i en låda tillsvidare, har ingen plats..!
Hehe..!

För tillfället sitter jag och lyssnar på gammla godingar..!
Like a toy soldiers, Sing for the moment, When I´m gone och (den absolut bästa) The way I am..!

"And I am, whatever you say I am
If I wasn't, then why would I say I am?
In the paper, the news everyday I am
Radio won't even play my jam
Cause I am, whatever you say I am
If I wasn't, then why would I say I am?
In the paper, the news everyday I am
I don't know it's just the way I am"


Fick en ny Eminem-skiva av Fredrik på våran förlovningsdag..!
Ska få lyssna på den då vi far söderut..!
Längtar längtar..!
Den ligger inplastad i hyllan och väntar på mig..!
Ska erkänna att jag har försökt öppna utan att de ska synas, men har inte vågat..!
ÅåÅ!
Men men, den dagen närmar sig..!

Haha, satt just och tänkte på att jag gick från Backstreet Boys till Eminem!
En riktig helomvändning!
Minns hur man samlade på allt som hade med Backstreet Boys att göra..! Hur man tycke Nick var så fin..!
Hur arg man blev då Magnus retades..!
Men sen fick man juh en något så när normal musikstil..!
Den första låten jag fastnade för var Eminem & Dr. Dre - Guilty Conscience..!
Den var KUNG!

"Meet Eddie, twenty-three years old.
Fed up with life and the way things are going,
he decides to rob a liquor store.
But on his way in, he has a sudden change of heart.
And suddenly, his conscience comes into play..."


       
Vem är snyggast?


Neh, nu ska jag fortsätta njuta..!

Pice out..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nick!! Fast...nu för tiden är han ingen hottie direkt...

2008-07-16 @ 20:46:27
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0