Visst är den ful?!

Tjhosan hejsan i blåbärsskogen!

Efter en lång natts sömn så är man utvilad och reda för vad dagen har att bjuda på..!
Funderar på att klä mig och sen fara och fiska igen..!
Dagen börjar juh inte liks förrän kl. ett, så de är lika bra att ha nått att göra..!

Nu har min gädda kommit in på bild..!



Visst är den ful?!

Jag har kommit fram till att man ska vara mindre beroende..! Övervinna rädslor..!
Igår klarade jag mig igenom skogen, så vet i rackarns vad man ska klara av idag..!
Min absolut största rädsla, rädsla och rödlsa, nått som jag aldrig skulle klara av, är att fara på resturang och äta själv..!
Aldrig gjort, kommer nog aldrig att göra de..!
Knappt beställt mat bara till mig själv..!
Jag tycker att dom som far och äter själv är modiga..!
Så hatten av till dom..!

Neh, nu ska jag förbereda spöna..! Denna gång ska jag ta med mig en kniv och en påse..!

Önska mig lycka till!

Pice out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0